شهریار ملک | خرید و فروش باغ ، باغچه ، ویلا در شهریار

گروه مشاورین شهریار ملک متخصص در خرید و فروش باغ ویلا در شهریار

شهریار ملک | خرید و فروش باغ ، باغچه ، ویلا در شهریار

گروه مشاورین شهریار ملک متخصص در خرید و فروش باغ ویلا در شهریار

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آیا شما جزو افرادی هستید که قصد خرید باغ در شهریار دارید؟  خرید باغ در شهریار هنوز مقرون به صرفه و تصمیم عاقلانه ای است ، اما اگر با اصول سرمایه گذاری و چالش های قانونی ایران آشنا نیستید، باید بسیار مراقب باشید و با آگاهی کامل و با مشورت با یک مشاور خوب وارد این مسیر بشید.

برای این کار قبل از هر موضوعی باید به موقعیت مکانی باغ و امکانات آن توجه شود. امروزه دسترسی آسان به باغ ویلاهای موجود در شهریار موجب شده تا افراد بسیاری برای خرید در شهریار اقدام نموده و علاوه بر سرمایه گذاری در حوزه خرید ملک، مکانی مناسب را برای تفریح و تعطیلات خود در نظر می گیرند.

شهریار شهری زیبا اما ببسیار وسیع است و به بسیاری از "مشاورین املاک" که زمین یا ویلا می فروشند ، همیشه نمی توان اعتماد کرد.

اما یک مشاور خوب هم اکنون پیش روی شماست! گروه مشاورین شهریار ملک آماده ست تا شما را در این مسیر سرمایه گذاری همراهی کند.

در اینجا یک لیست از باید ها  و نباید هایی که هنگام خرید باغ در شهریار  وجود دارد برای شما تهیه کردیم:

مزایای خرید باغ در شهریار

با توجه به موقعیت مکانی شهریار که در فاصله 30 کیلومتری شهر تهران قرار دارد و با وجود باغات میوه و درختان سرسبز در این منطقه، امروزه فرصت مناسبی ایجاد شده تا افراد بتوانند با ، در کمترین زمان ممکن و کوتاه ترین فاصله مکانی به طبیعتی زیبا، آرام و بکر دسترسی پیدا کنند. به همین دلیل است که  شهریار نسبت به مناطق شمالی کشور ارجحیت پیدا کرده است و افراد بسیاری تمایل دارند در شهریار که به ریه استان تهران معروف است، صاحب باغی زیبا و سرسبز باشند. در این راستا شهرک های ویلایی شهریار می توانند گزینه مناسبی برای خرید باغ ویلا در شهریار باشند چرا که این شهرک ها علاوه بر آب و هوای خوب و طبیعت بی نظیر از امنیت بالایی نیز برخوردار هستند.

انتخاب محله مناسب برای خرید باغ در شهریار

 مناطق مختلف مزیت های مختلفی از نظر سطح دسترسی، آب و برق و گاز ، جمعیت و... دارند که این ها را باید هنگام خرید در نظر داشته باشید.

محلی را که واقعا دوست دارید ، برای خرید باغ انتخاب کنید ، چون اگر آن را دوست داشته باشید ، سایر افراد (خریداران بالقوه باغ یا ویلا شما) نیز آن را دوست دارند!

مثل تمامی املاک دیگر (مسکونی، تجاری و...) منطقه که ملک در آنجا ساخته شده تاثیر بسیار زیادی روی قیمت کنونی و رشد قیمت آن در آینده دارد.

این درسته که محله خوب یعنی ملک گران تر ولی به معنی سود بیشتر و سریعتر هم هست. قیمت های محله خوب روز به روز افزایش پیدا می کند.

بودجه لازم برای خرید

بودجه دقیق خودتونو  مشخص کنید. این هم باید به یاد داشته باشید که هزینه های جانبی دیگر هم به احتمال خیلی زیاد خواهید داشت.

هزینه بازسازی، کار های اداری، محضر و اسباب و اثاثی که باشد خریده بشه از جمله هزینه های ثانویه خرید باغ در شهریار هست.

بودجه خرید باغ در شهریار

مراقب باشید باغی بیشتر از قیمت واقعی اون نخرید! خوب تحقیق کنید و از اینترنت و مشاورین املاک کمک بگیرید.

مشاور شما در خرید باغ

مشاور املاکی رو انتخاب کنید دارای اعتبار باشه. ، یک دفتر و یک نام شناخته شده در بازار  خرید و فروش ویلا و باغ در شهریار داشته باشه.

یک مشاور املاک خوب شما را در کل فرایند خرید یا فروش راهنمایی می کند. (از جمله تضمین دسترسی به زمین شما ، اخذ مجوز های لازم ، معرفی به یک دفتر اسناد رسمی خوب برای معامله).

و باغ ها یا ویلاهایی امن از نظر سرمایه گذاری را در اختیار شما قرار می دهد. اگر در حال معامله با یک مشاور املاک هستید ، مطمئن شوید که او با صاحب باغ یا ویلا مورد نظر قرارداد دارد.

اگر ملکی زیادی ارزان بود و معامله خیلی خوبی به نظر می رسید شتاب زده عمل نکنید! ممکنه مشاور املاک به شما بگن که اگر نخرید از دستتون رفته.

در اینجور مواقع باید احتیاط بیشتری به خرج دهید و احساسی تصمیم نگیرید. متن قرارداد را هم همیشه به دقت مطالعه کنید.

این روزها با توجه به نواسانات قیمت بسیاری از فروشنده ها ناگهانی از فروش ملک خود منصرف می شوند.

 پس صرفا به حرف ها و قول و قرار های مشاور املاک اکتفا نکنید تا زمانی که مبایعه نامه امضا نشده شما صاحب ملک نیستید.

 خرید باغ دارای سند در شهریار

انواع سند در خرید و فروش ملک را بشناسید. بهتره که ملکی رو انتخاب کنید که سند 6 دانگ تک برگ و بی دردسر داشته باشد.

سند-تک-برگ

اگر باغ های بی سند یا سند هایی مثل اسناد وقفی بخرید باید مشکلات احتمالی آن را هم بپذیرید.

 

برای خواندن ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیلک کنید

https://shahriyar-melk.com/do-and-dont-in-buying-garden-in-shahriar/

  • Ali Kehtari
  • ۰
  • ۰

آیا به فکر خرید خانه با استخر هستید یا یک خانه را در خانه فعلی خود نصب می کنید؟ قبل از غوطه وری ، باید همه جوانب مالکیت استخر را با دقت وزن کنید.
در اینجا هشت مورد وجود دارد که باید هنگام تصمیم گیری بدانید و در اینجا مواردی وجود دارد که هنگام خرید خانه با استخر باید در نظر بگیرید. استخرهای خانگی نوید فواید زیادی دارند ، از جمله اینکه می توانند سلامت جسمی شما را بهبود بخشند ، سلامت روان را ارتقا بخشیده و زندگی اجتماعی شما را گسترش دهند. هنگام خرید خانه یا استخر برای خودتان مواردی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.
در صورت استفاده از مواد شیمیایی مناسب برای تمیز کردن سطوح ، نگهداری استخر شنا از طرف صاحب خانه به زمان و تلاش نیاز دارد و نیاز به نگهداری منظم دارد. سطح pH می تواند از تعادل خارج شود و مشکلاتی مانند جلبک ها و باکتری ها می تواند تأثیر مخربی بر سلامتی شما و خانواده شما بگذارد.
شما وقت و انرژی لازم برای مراقبت از استخر خود را ندارید ، اما خوشبختانه بسیاری از شرکتهای خدمات استخر وجود دارند که می توانند به شما در حفظ آن کمک کنند.
اکثر متخصصان خدمات استخر در هفته بین 50 تا 150 دلار شارژ می شوند و هفته ای چندین بار استخر شما را با نگهداری منظم حفظ می کنند. بنابراین اطمینان حاصل کنید که اگر استخر دارید ، به صورت هفتگی به یک استخر حرفه ای می روید. جوانب استخر بسیار گران هستند ، اما آنها چندین بار در هفته ، همراه با نگهداری منظم ، برای شما غالب می شوند.
خرید خانه با استخر مزایای بسیاری دارد: از یک طرف صاحبان استخر استخر اختصاصی دارند که در هر زمان می توانند از آن لذت ببرند.
ثانیا ، شنا می تواند سلامت روان و کیفیت زندگی و همچنین سلامت جسمی آنها را بهبود بخشد. از این گذشته ، استخر نه تنها می تواند زندگی اجتماعی صاحب خانه را بهبود بخشد ، بلکه نشان داده شده است که سلامت روان و کیفیت زندگی را نیز بهبود می بخشد. چه کسی نمی خواهد یک مهمانی استخر خصوصی را با دوستان خود پرتاب کند و تمام روز را در استخر شنا کند؟
اگر به فکر خرید خانه با استخر هستید و آن را در باغ خود نصب می کنید ، باید برای افزایش هزینه های آبادی آماده باشید. از آنجا که برای پر کردن آب شهر بین 60 تا 120 دلار هزینه دارد ، صاحبان خانه که دارای استخرهای نصب شده در خانه هایشان هستند ، برای افزایش قبض آب مجبورند خود را مهار کنند. پمپ سیستم فیلتر موجود در استخر را کنترل می کند و برای نگهداری استخر شما ضروری است. به عنوان مثال یک صاحب خانه می تواند در سال 300 دلار برای برق برای پمپ کردن استخر خود بپردازد ، در حالی که ماهیانه 30 دلار برای آب باغ خود پرداخت می کند.
متأسفانه ، براساس مجله والدین ، ​​غرق شدن دومین علت اصلی صدمات است - مرگ کودکان 1-4 ساله و سومین علت اصلی مرگ در بین کودکان 1-15 سال. در آمریکا ، غرق شدن دومین علت اصلی مرگ در بین کودکان بین 1 تا 4 سال و یکی از سه علت اصلی مرگ در بین کودکان 5 تا 12 سال است. غرق شدن علت اصلی مرگ در بین کودکان بین 1 تا 15 سال و غرق شدن در بین نوزادان بین 5 تا 5 سال است. بسته به پیشینه ، برای خانواده ها لازم است که در هنگام خرید خانه با استخر ، اقدامات احتیاطی لازم را انجام دهند. اقدامات پیشگیرانه و محافظتی شامل نصب حصار امنیتی در اطراف استخر ، نصب قفل روی درهای منتهی به آن ، آموزش کودکان در سنین پایین و تنظیم قوانین استخر برای خانواده شما است. اگر ملک شما کوچک است ، ممکن است بخواهید قبل از خرید خانه و استخر ، دو بار فکر کنید و یکی را در باغ خود نصب کنید.
عرشه استخر بخش بزرگی از فضای بیرون را اشغال خواهد کرد و به فضای اضافی برای اسکان استخر و همچنین فعالیت های دیگر در فضای باز مانند شنا ، ماهیگیری ، استخر و سایر فعالیت ها نیاز دارد. بنابراین قبل از ورود به خانه مطمئن شوید که در خانه و استخر خود فضای کافی برای تأمین نیازهای خود داشته باشید. اکثر شهرداری ها و شهرها به دلایل ایمنی نیاز دارند که خانه داران نوعی حصار یا دروازه اطراف ملک خود را نصب کنند.
این امر برای جلوگیری از پیاده شدن غریبه ها در جاده به استخر ، به دلایل ایمنی است. برنامه های توسعه از شهرداری به شهرداری متفاوت است و شما باید قبل از نصب استخر در خانه خود از مشخصات شهر خود مطلع شوید.
یک استخر می تواند ارزش املاک شما را به طرز چشمگیری افزایش دهد و باعث افزایش چشمگیر ارزش ملک شود. اگر در ملکی زندگی می کنید که دارای استخر باشد ، بیشتر احتمال دارد که خانه خود را دوباره بفروشید. توسعه دهندگان مسکونی در منطقه شما اغلب اظهار دارند که استخرهای شنا برای کسانی که در آب و هوای گرم زندگی می کنند ، مانند غرب شهر یا مناطقی که میزان جرم بالایی دارند ایده آل است.
کسانی که در آب و هوای سرد زندگی می کنند اغلب داشتن استخر را خطر یا مزاحمت می دانند. اگر در نیو انگلستان یا میدوست غربی زندگی می کنید ، احتمالاً از استخر به نفع خانه ای با استخر سرپوشیده یا فضای باز استفاده می کنید.
خرید خانه با استخر احتمالاً به دلیل فراوانی حوادث حوضه استخر باعث افزایش حفاظت از مسئولیت می شود. اگر بیمه گذار شما ریسک بالاتری داشته باشد ، به احتمال زیاد حق بیمه سالانه سنگینی را پرداخت خواهید کرد. ممکن است سازندگان خانه در نزدیکی شما تمایل به استخر در هنگام خرید خانه جدید نداشته باشند.
بسیاری از بیمه نامه های صاحب خانه ، استخرهایی را که دارای فنرهای پلاستیکی و اسلایدهای آب هستند ، حذف نمی کنند

منبع: شهریار ملک

https://shahriyar-melk.com/buying-a-villa-with-a-swimming-pool/

  • Ali Kehtari
  • ۱
  • ۰

دهشاد روستایی در شهرستان شهریار و در حوضه شهر باغستان است.

این روستا در واقع از دو روستای دهشاد بالا و دهشاد پایین تشکیل شده. این روستا بیشتر با جاذبه تاریخی معروف خود یعنی قلعه دهشاد معروف است. همچنین دارای آب و هوای معتدل و عاری از آلودگی هواست و نزدیکی به پایتخت هم باعث شده دهشاد گزینه ای مناسب برای خرید باغ ویلا در شهریار تبدیل شود.

تاریخچه دهشاد

آثار تاریخی از 200 سال پیش در دهشاد شهریار کشف شده که مهم ترین آن قلعه دهشاد است.

در زمان مشروطه خواهی و فتح تهران این قلعه میزبان نیرو های مشروطه خواه خصوصا بختیاری ها بود.

همچنین این روستا در زمان اشغال ایران توسط قوای متفقین در زمان جنگ جهانی دوم توسط نیرو های شوروی اشغال شد و بخشی از قلعه دهشاد نیز به آتش کشیده شد.

به دلیل وجود خاک حاصلخیز و آب و هوای مناسب دهشاد یکی از مهمترین قطب های کشاورزی شهرستان شهریار بوده و هست.

باغ ویلا در دهشاد شهریار

قلعه تاریخی دهشاد

قلعه ای 200 ساله که هنوز سکونت در آن ادامه دارد! ساخت این قلعه را منتسب به زمان زندیان می دانند ولی ساخت آن در دوره قاجار نیز ادامه داشته است.

سبک معماری قلعه دهشاد شهریار نیز به دوران قاجار شبیه هست. قعله از یک دروازه و چندین برج ساخته شده که متاسفانه اکثر برج ها از بین رفته اند. شکل کلی قلعه نیز مربع شکل است.

این قلعه با بی توجه ای مسئولین در حال از بین رفتن است . بخش قابل توجهی از ساکنان قلعه دهشاد را نیز مهاجران افغان تشکیل می دهند.

 خرید باغ ویلا در دهشاد شهریار

فایل های فروشی در این منطقه نسبت به سایر مناطق شهریار کمتر است. ولی ما در سایت شهریار ملک تمامی باغ ویلاهای فروشی در این منطقه را برای شما جمع آوری می کنیم.

منبع: https://shahriyar-melk.com

https://shahriyar-melk.com/deh-shad-village/

 

  • Ali Kehtari